...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Saturday, September 12, 2009

...suatu pemberian...

Minggu ni byk la dpt pemberian dr anak murid... wlaupn hadiahnye xde la mahal2 atau canggih manggih..tp..bg aku ianye tetap amat berharga..sbbnye...ingat gk diorg kt aku ni..yg hanya guru praktikal..yg masih ragu2 smpai x ilmu aku kt diorg...yg ilmu mengajar takat keting kura2...terasa dihargai gk la...




ni hadiah dr Nurul Huda sempena Hari Jadi die pada 09.09.09







Ni kuih raya yg diberikan oleh Nurhidayah
xrase lg..sayang lak nk mkn.



p/s: Aini...ko dpt ape dr anak murid ko?

1 comment:

  1. cheh!!

    terguris perasaan aku!aku selalu dapat pujian je.. 'teacher, teacher - khisen said teacher pretty.. 'hehehuhuhuhihii
    siap kedepan lagi budak tu nak ngadu, dengan harapan aku akan marah budak yg cakap tu.. aku diam je.. no action.
    (dalam hati berbunga bunga..)

    aku pong dapat la selalu sweets birthday. kuih raya x capai tahap lagi lah..

    ReplyDelete