...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Tuesday, September 1, 2009

...buat aku tersenyum...

Tgh aku dok menyiapkan report utk folio aku pg td, tetibe guru pmbmbg dtg bg paper2 BI utk klas aku yg die dh siap tanda. Aku pn belek2 la jawapan diorg..mcm2 jwpn dirg tulis.. lain yg diajar lain yg diorg jwb...hmmm...bile tanye sumenye paham...boleh je jawab.."kalo the boy, is ke are?...ISSSS....kalo the boys? AREEE...." panjang je jawapan diorg. tp bile time jawab...THE BOYS IS...THE BOY ARE...hangin je....tp yg menariknye...belek punye belek...terjumpa la satu kertas jawapan yg mmbuatkn aku tergelak besar



muka depan paper 2 BI




name muridnye...





kelas yg aku ajar




bahasa inggeris taun 5 paper 2





di bawah skali muka depan kertas soalan..hahahah
(ape la agaknye reaksi cikgu yg menanda kertas jawapan ni)




arahan utk soalan section C (sila baca betul2)




draft karangan yg dibuat oleh murid




jawapan yg diberikan oleh murid (hmmm...sejak bile bertukar nama tu?)



kuat sgt ke pengaruh aku sbgai guru dlm hidup die? ape2 pn...kertas ni mmg telah membuatkan aku tersenyum lebar.



Firdaus Hadi (yg buat peace) tuan punye kertas soalan



7 comments:

  1. Anak ikan ko dah terkenan kat ko ni.. mak ko kata nak menantu guru sekolah kan? Kalo murid sekolah dia nak tak?? huhu skandalos sangeeeta!!

    ReplyDelete
  2. hahaha...awal2 dh kena reject..xleh...xleh..nnt hari2 aku kena high volume kt umah..rase mcm dlm klas lak...

    ReplyDelete
  3. aler.. mak aku pun dulu nak ciri2 yg mak ko nak tu.. aku belasah jer.. heheh

    ReplyDelete
  4. nani, memang sebijik la muka kartun ko yang budak tu lukih.. cuma xde kelisa jer... hehe

    ReplyDelete
  5. ape kah makna disebalik ayat ko tu?

    a) muka aku mcm katun?
    b) budak tu terrer melukih?

    jawab! jawab!

    ReplyDelete
  6. ooo...kutuk ye...jgn ikut aku balik esok...aku bawak qaireen je..

    ReplyDelete