...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Wednesday, September 30, 2009

...(sepi)...

sekarang ni...



perasaan aku berkecamuk...



emosi aku tak stabil...



tak tau nak luahkan pada siapa...



tak tau nak luahkan macam mane...



apa yang aku mampu...



hanyalah memecahkan empangan mataku...



itu je satu2 nya cara untuk aku luahkan semuanya...



T__T


kenapa la kt Ipoh ni xde tmpt yg sesuai utk melayan perasaan di kala mcm ni? kalo kt K.L ni dh lame dh aku g naik Genting

2 comments:

  1. menangis pun macam satu terapi jugak. kadang-kdang tak payah tunggu nak luah kat sesiapa untuk merasa lega... nangis je. lepas tu okeyla... kalau aku laaaa...

    ha... aku pun selalu terfikir, kenapalah kat ipoh ni tak de port yang sesuai nak layan perasaan?

    apapun... jangan sedeh-sedeh ye... semoga ceria kembali.

    ReplyDelete