...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Monday, September 7, 2009

...aku dan 'penjaga'...

kenangan mase keje Guardian..bersama bos2..manager2..ngn exec2-in-charge Guardian seantero Malaysia.


1st Sales Conference yg aku pg. Kt Hotel Equatorial Bangi.
Best..sbb dpt tdo hotel...2 mlm lak tu..heheh..




Sungguh la 1 Malaysia nye..



Sales Conference yg ke-2 aku..Hotel Mandarin Oriental.
(gmbr ni diambil dr balkoni yg Siti melambai2 peminat die mase die kawin tu)



Saje pakai tudung berbunga2..senang sket nk cari gmbr dlm lautan orang ni

3 comments:

  1. "Kenapa harus mengambil masa yang lama untuk menyatakannya? Kerana takut? Atau kerana binbang dimalukan? Tidak! Utamakan hati. Pentingkan diri sendiri. Kalau cintakan seseorang, LUAHKAN! Diterima atau tidak itu perkara kemudian. Yang penting hati kita sudah menerima jaawapannya. Kalau tidak, banyak betul masa yang telah kita persiakan. Kerana selagi tidak diluahkan, selagi itu kita membuang masa menduga perasaannya"

    ~ kamu sungguh berani... kalaulah aku ada keberanian seperti itu, gamaknya aku buleh masuk malaysia book of record sekurang2nya... 'manusia paling banyak kena reject'... gagagagaaaaa... ~
    ~selamat memblog~

    ReplyDelete
  2. yer, aku paham kenapa hang guna tudung bunga. aku pun menghadapi masalh nak carik hang.. da la rendang.hihi

    ReplyDelete
  3. Sebenarnye xde la brani sgt..tp penah buat skali la...heheheh...walaupun ending xseperti yg diharapkn tp at least dpt la mengenali dirinya dgn lebih dkt..better la dr dok tgk dari jauh je kan...hehehh

    ReplyDelete