...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Monday, September 7, 2009

...hujung minggu di K.L...

Sedar xsedar dh masuk 9 bln aku di Ipoh..dlm mase 9bln ni gk la blh dikatakan tiap2 mggu aku akan balik ke umah sewa aku kt Pantai Dalam..blh dikira dgn jari je weekend aku kt Ipoh..bile ade klas gnti@program mkbt hari sabtu..bile housemate aku kt k.l blk kg die kt Kuala Kangsar..bile kakak aku dtg Ipoh..ngn bile betul2 gawat..heheheh..

Sebenarnye kalo blk K.L pn bknnye byk xtvt sgt pn..especially bln pose ni..same je mcm kt Ipoh..balik2 dok sorg2 kt umah..housemate lak keje..ptg atau mlm br nmpk muke..nk jln2 sgt pn dh xbrape minat sgt..dh lame sgt dok K.L ni smpai dh xde idea nk g mane..balik2 MV, 1U, Sunway Pyramid. nk g KLCC lg la muaknye..tmpt lepak2 mase kt UIA dulu..skali skala nk tukar angin g la jln ke Mines ke..Alamanda ke..Mutiara Damansara ke..Time Square ke..kalo dh xde idea sgt @ xterasa nk jln tu last2 lepak umah je la...tp still rasenye lain kalo dok kt umah sendiri (walaupun sbnrnye umah sewa)




pemandangan dr umah aku..nmpk NPE ngan landasan komuter





blkg Angkasapuri je yg blh nmpk dr umah aku


Masa lapang kt umah aku isi dgn mengemas umah sambil melayan TV @ DVD..layan je la ape2 cite pn..kdg2 dh berpuluh2 kali tgk pn still tgk lg.



minggu ni terasa nk melayan cite Jepun




TV peneman setia aku..Dh lebih 3 taun dh usia die






Koleksi2 VCD & DVD yg aku ulang2 tgk
Ade gk yg aku belum tgk




Bile dh bosan sgt dgn TV..laptop ngn broadband ni la
tmpt aku menghilangkn keboringan..



Tgk2 dh abis cuti..dh kena balik Ipoh...huhuhu..kejap je mase berlalu..nmpk gayanye TV ngn koleksi2 ku blh la rehat 2minggu sbb minggu dpn aku xbalik..ade projek besar..projek ape? Tungguuuu...

No comments:

Post a Comment