...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Sunday, December 12, 2010

...yg pernah diminati...


ms zaman korg kecik2 dulu msti korg ade minat mane2 artis kan?
aku pn ade gak..mmg tahap minat giler la..mcm bebudak sekarang minat
giler kat justin bieber..zac efron..jonas brothers & ntah la sape lg...
aku ni bukan la jenis yg senang minat artis sgt pn...
sbb dr zaman skolah menengah smpai zaman U aku minat giler kt 2 kumpulan ni je..
yg lain2 tu minat gitu2 je la..



bermula dgn zaman skolah menengah





kumpulan KRU




ni album pertama diorg..ms ni xminat lg..biase la kan..br2 keluar




ms ni dh start minat..mule2 minat ms diorg tgh naik dgn lagu "Mengerti"..
ni kaset pertama yg aku beli..album ke-3 diorg "Awas the Soundtrack"...ms skolah dulu mane la ade duit sgt tiap2 ari simpan duit blanje semata2 nk beli kaset ni..(x bagus tol perangai..heheh)





ni album terakhir KRU yg aku beli..



yg paling aku minat of kos la Yusry

tahap kegilaan pd KRU ms ni selain membeli kaset & menghafal semua lagu2 dlm album diorg adalah membuat buku skrap..tebalnye xyah cakap la...kalah novel Lagenda Budak Setan..habis sume surat khabar ngn majalah berlubang2 kena gunting..dr sebesar2 poster smpai sekecil2 clipart gmbr KRU & berita2 nye aku kerat & tampal dlm buku..ms tu rsnye kalo kuar soalan peksa pasal sejarah hidup KRU kompom dpt markah penuh..kalah markah sejarah malaysia..punye la gile...tp paling frust sbb xpenah berpeluang smpai sekarang (walaupun dh xminat) nk jmpe kumpulan KRU..satu2 nye bnda yg berkaitan dgn KRU yg aku pernah jmpe ialah pejabat diorg kt Keramat tu je la..nmpk tiap kali naik Putra LRT ms blajo kt UIA dl...



abis zaman skolah menengah...masuk lak zaman U
memandangkan masuk INTERNATIONAL islamic university...selera & minat pn INTERNATIONAL la gak




kumpulan ke-2 yg aku jd obsess ialah...






NSYNC



begitu obsess smpai sanggup perabih duit utk beli Official Book yg mmg mahal ni
zaman ni dh xbuat buku skrap dh..beli yg sedia ada je


bukan tu saje...tiap kali jmpe kedai buku..pantang nmpk majalah yg ade muke diorg ni...majalahnye lak xmain la URTV @ Mangga @ Media Hiburan..mmg susah la nk jmpe muke diorg...sumenye majalah luar negara...mcm Teenbeat, BOP, Tiger Beat & ntah ape lg aku pn dh xingat nama majalah2 tu..mmg ms tu byk buang duit la.majalah luar negara ni sah2 la mahalnye...paling murah pn rm10..yg lain sume belas2 ringgit...tu xtermasuk bli kaset lg...nasib baik la ms dl zaman kaset je...kalo CD..lg la mahai nye...


& yg membuatkan aku tergile2 kn kumpulan ni mstilah




Justin Timberlake yg chumel ni...
AAARRRRRGGGHHHH!!!! JUSTINNNNNN!!!!
(lebih kurang mcm tu la gilenye..)





sedangkan KRU pn aku xpenah jmpe..yg ni lg la xde harapan nye nk jmpe..
tp xpe la...tgk gmbr pn dh kire cukup puas hati..
heheheheh




sekarang ni?




dh xde minat kt mane2 artis dh...layan lagu je
mane yg sedap didengar aku layan...
mane yg xsedap tu..tukar channel radio









SEKIAN










No comments:

Post a Comment