...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Thursday, December 23, 2010

...sinetron oh sinetron...


korg suke x tgk cite indon? mule2 dl aku x minat pn cite indon ni...ingat lg ms org tgh tergile2 tgk cite bawang putih bawang merah..sket pn aku xlayan..sbbnye ade skali tu aku tertengok satu adegan ni die punye ekspresi muke org jahat tu...mak aih...mcm muka org sembelit (penah tgk org sembelit ke? hahahah) kerut sane kerut sini..mata di bulat2 kan...punye la nk bg nmpk jahat..pstu kalo org jahat tu ade je jalan nk mengenakan yg baik..dan kalo yg baik tu..bendul melampau2...pendek kata mmg sakit hati gile la mentengoknye


tp sekarang ni aku menjadi penonton tetap beberapa sinetron indon ni..sbbnye dh bosan2 xde cite yg best...tgk le ja..ade gak teman mak aku lyn cite tu...bile smpai adegan2 seperti yg dinyatakan di atas tetap gak menyampahnye...smpaikan ade satu ms tu...berbakul2 sumpah seranah aku ngn mak aku dgn kebengongan watak utama yg ala2 lurus itu...last2 cite blm abis sume pakat tutup tv...buat keje lain...pastunye esok smbung tgk lg...hohohoho...geram tang tu je..kesudahan cite tetap nk tau...kuat gak penangan cite indon ni yek...




antara sinetron indon yg aku penah dan sedang melayan sekarang ni adalah




Aqso dan Madina

ulasan: cite pertama yg aku ikuti..tp xpenah tgk dr awal..skrg ade tayangan semula
tp xtgk gak dr awal





Benci Bilang Cinta

Ulasan: cite yg ending nye paaaaaaaling aku xsuke...mcm bangang #@%&@
bayangkn...ko dh penat2 tgk hari2 last2 ending x seperti yg diharapkan
ntahapehapentah
nyesal tgk




Safa dan Marwah
Ulasan: masih dlm tayangan
same gak...ade je org jahat menyakitkan hati




Cahaya

Ulasan: ni le cite yg pelakon utama nye ala2 lurus bendul yg terlampau tu
masih lg dlm tayangan




Cinta dan Anugerah

Ulasan: Asyraf Sinclair dlm cite ni dh mcm pure indon je cara ckpnye
juga masih lg dlm tayangan





lepas ni cite ape lak agaknye ye?

1 comment: