...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Monday, December 6, 2010

...jalan2 cuci mata...



edisi malas nk cite panjang lebar
just enjoy the photos




view dr bilik
day 1 @ Awana Porto Malai




view depan hotel
(sweep panorama using T99)



bentuk Dayang Bunting dilihat dr jauh
korg identify la sendiri



the legend




time to feed the eagle



last stop for island hopping
time to get wet & burn



Awana Porto Malai
menu bfast die walaupun x sebanyak 1st World Hotel
tp still acceptable



yg ni xsure hotel ape
kalo dpt dok ctu msti best





Air Terjun Telaga 7
x g pn sbb dh xlarat nk mendaki


jambatan gantung yg agak menyeram sejukkan usus2





view from the peak









a bit disappointed sbb xdpt snorkeling
ms xcukup
next visit la plak



~ THE END ~

1 comment:

  1. puiiyoo...!!!
    1) aku memang sedari dulu nak merasa duduk kat hotel porto malai ali ni... masa tu tgh meriki utk sesi honeymoon aku... tapi x sempat daa,, dah ada Qn.. (oppsss.. tercakap pada anak dara pulokkss..)

    2)aku nak tanya hang pi berdua ke? keh keh... berapa bilik tu???

    =)

    pi la upload bilik hotel porto malai ali ni.. aku nk tgk.. kang aku g langkawi aku nak duduk gak kat sini..

    ReplyDelete