...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Sunday, April 18, 2010

...empat bulan...

pejam celik...pejam celik...dah nk msk 4 bln aku kembali ke kampung halaman...dan dlm ms 4 bln tu gak la mcm2 bnda jd dlm hidup aku...yg hepi...yg sedih...yg senang...yg susah...yg dikongsi bersama...yg dipendam sorg diri,...ape2 pun...life goes on..nak xnk aku tetap kena lalui sume ni dgn redha...

4bln aku kt cni...slalunye org ckp kalo blk kg dok uman sndiri msti bdn naik...senang hati la katakan...tp...kelmarin aku timbang berat bdn aku dh turun 3KG...dari 52kg menjadi 49kg..hmmm...adakah itu satu berita baik atau x? pd aku mmg la berita yg sanggeeeta gutawa kacis oh...dh lame aku bersusah payah nk turunkan berat bdn tp xpenah berhasil...dan kali ni...tnpa aku pening2 nk pk psl nk trnkan berat bdn...tau2 je dh turun...hohohoho...agaknye mmg kena mcm tu kot...lg kite pk nk turunkan berat bdn makin die naik...bile xpk baru die turun...hehehehe...ape punye teori da....

tp mmg dlm ms 4bln ni selera mkn aku dh kurang,,,kdg2 mkn nasi sekali sehari je...ade ms xmkn nasi pn...pg mkn mee grg @ kuey teaw kt skolah...tgh hari dh xmkn...ptg goreng pisang @ kopok...mlm mmg xsentuh mknn...paling2 minum milo je...walaupun hari2 en kontrek berkilo2 pesan suruh mkn...tp kalo dh xde selera nk wat cmne...perut pn xde terasa mntak diisi sgt pn...xkn nk paksa lak...xpe la...yg penting aku x sakit...& aku ni mmg terkenal ngn susah nk dpt sakit....

ape2 pn aku harap dpt turun lg smpai 47@46 sblm konvo nnt...hohohoho...

No comments:

Post a Comment