...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Friday, April 9, 2010

...rentetan sepanjang minggu...

Jumaat...hari terakhir persekolahan utk minggu ini....

Jumaat...berakhir dgn tragedi... Baru ingat nk seronok2 blk skolah & bercuti hujung minggu (walaupun esok still ade klas tambahan) tp semuanya hampa...

CERMIN KERETAKU PECAH!!!!!!!!!!
AAAARRRRRRGGGGHHHHHHH!!!!!!!!!!!

camne leh jd?? ntah makhluk mane yg bangang sgt kt skolah tu...dh tau nk mesin rumput...bgtau la kt sume cikgu2 utk alihkan kereta...ni x...main redah je...dan kereta aku yg jd mangsa...abis berderai cermin belah driver...dh la keta aku xde tinted...dh buat pecah tu satu hal...bukannye reti nk bgtau...ni kes nk lari menyelamatkan diri la tu.....kalo aku tau sape yg buat tu...mmg siap la...siap kan la duitnye...BAYAR balik duit cermin keta aku tu....CILANAT tol!!!!!!

dan esok...terpaksa meredah bandar kuantan cari kedai cermin...yg aku pn xde idea kt belah mane...TENSION!!!!!! disebabkan terlalu tension aku dh xde mood nk amik gmbr bahan bukti...nnt la aku amik gmbr kaca2 dlm vacuum cleaner yg dh aku sedut blk skolah td...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




...ni gmbr ms latihan petang...


Rabu...Perlawanan Bola Baling Peringkat Kelompok Bandar yg bertempat di skolah aku...hanya 4 skolah yg menghantar wakil...takut dgn skolah kitorg kot...sbb skolah kitorg ni blh dikatakan hebat gak la...hohoho Tugas aku...penjaga masa dan tukang umum perlawanan...dan hasilnya..seharian xmsk klas...syiok gak sbb hari Rabu hari yg paling pack dgn klas....dan keputusannye...team pompuan dan lelaki akan mara ke perlawanan antara kelompok utk tentukan wakil daerah...

...ni pun latihan petang...xde gmbr ms hari kejadian... (ms ni kul 5 lbh dh...tp teriknye mcm tgh hari tepat)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

last weekend....blk k.l..dan kali ini ditemani en.kontrek yg telah bersusah payah dtg kuantan dgn menaiki bas sani express 2 tingkat (xaci....aku pun xpenah naik bas 2 tingkat itu) semata2 nk teman aku blk k.l...hehehehe...sambil2 tu...sambung aktiviti melawat bandar kuantan yg xsempat abis aritu...iaitu...ke Berjaya Megamall dan East Coast Mall...

terima kasih daun keladi ye....nnt dtg la lg...next time dtg g umah lak ye...heheheh..(gelak gataii)





ni kt telok cempedak ms lawatan pertama en.kontrek kt Kuantan


3 comments:

  1. hohoho... blog ini sudah maju sebab sudah memasukkan gambar berdua.. haaaa,, baru kelllaaasss uuu... kikiki...

    awatnyer cermin kereta hang pecah?? sian... p la mintak ganti rugi kat tukang kebun..

    ReplyDelete
  2. hohoho....skali skala nk buat gempak sket..

    alkisahnye keta aku tu...mmg slalu park kt padang..ngn cikgu2 lain. slalunye kalo tukang kebun nk mesin rumput die akan bgtau suruh park tmpt lain...hari kejadian tu ape punye bengong die main aci redah je...tau2 dh pecah...pastu bile dh pecah terus je berhenti mesin rumput...tggl je yg mane blm mesin lg..

    suspen masih belum dikenal pasti...dlm usaha mencari...ikut hati mmg nk suruh byr je...rm115...byk gak tu...

    ReplyDelete
  3. typo error: suspek...bukan suspen..

    ReplyDelete