...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Wednesday, April 14, 2010

...korg ade bace x?...

just nak share...

ptg semalam mase aku melepak2 kn diri smbil membaca surat khabar...tetibe mata aku terpandang satu artikel ni...






dengan pendapatan melebihi rm10k sebulan hasil menulis blog je....dlm hati..."mak aih...dasat tol...aku nk dpt rm10 sbln pn blm tentu..."...


kepada hardcore blogger @ ratu blog (pn bintang)...xteringin ke nk dpt cmtu?

2 comments:

  1. depa ni dapat 10k sebab main nuffnang sana tu.. x pun, depa jual barang dalam blog.. buat bisnes.. aku nak bisness mendanya..

    ha.. aku baru daftar ahli tupperware.. hua hua..

    ReplyDelete
  2. tu la...die dftr ngn nuffnang...pstu bg review utk brg2 baru...tp bc cite die mmg bz giler la keje die...


    ooo...dh start party tupperware ke? nnt jgn dok usung katalog tupperware je kt skolah...hohoho

    ReplyDelete