...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Monday, April 12, 2010

...(xbertajuk)...

ade yg menyedari dan ade yg bertanya mengapa Fb ku kebelakangan ni byk menggambarkan kesedihan dan kedukaan...

2,3 minggu ni aku melalui hari2 yg amat muram...walaupun bibir mengukir senyuman dan gelak ketawa...tapi hati merintih hiba...semuanye kerana mslh yg dihadapi...maaf kerana xdpt berkongsi dgn semua...dan hari ni adalah kemuncak segala2 nya...aku tewas...aku terpaksa akur dengan ketentuan walaupun hati ni amat berat dan pedih untuk menerimanya....ku pujuk hati...mungkin ada hikmah disebalik semua yg terjadi...


buat insan yg setia mendengar mslhku...setia memberi kata2 semangat..jutaan terima kasih kuucapkan..sesungguhnya kau lah insan yg amat memahami diriku...aku tau aku xsepatutnya membebanimu dgn mslh ku ini...tapi...tiada tempat lain utk aku luah kan ape yg terpendam dihati...moga selepas ini...tiada lagi bebanan ini yg terpaksa kau pikul bersama ku..


~ silent mode~

No comments:

Post a Comment