...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Monday, April 12, 2010

...upcoming events...

Minggu ni bermula dgn xberapa nk excited sgt la...firstly biase la sbb Monday Blues yg xkn penah hilang...keduanye sbb masih mengenangkan RM115 yg melayang menukar cermin keta...dan ketiganye sbb mggu ni xjmpe en.kontrek..huhuhuhu

weekend diisi dgn klas tmbhn hari sabtu..patutnye sabtu mggu ke-4 tp ni gnti bln lepas yg dibatalkan sbb ade program bahasa inggeris...itu pn mntk tukar waktu..sbb nk g kenduri sepupu aku..jumaat tu dh g hntr mak aku dl..pttnye klas kul 10-11.30..tp tukar dgn klas kul 8-9.30..tepat kul 9.30 aku berdesup ke kuantan dulu utk tukar cermin keta..cari punye cari jmpe satu kedai ni..sejam menunggu cermin pn siap pasang...

jam dah menunjukkan kul 11.45...tnpa berlengah aku meneruskan perjalanan ke felda keratong 3...sempat lg singgah kt jaya gading beli kopok leko...pemanduan berseorangan di tengah hari amat la melemahkan aku...kul 2 aku smpai ke destinasi..dpt le jmpe sepupu sepapat, mak2 & pak2 sedara yg dh agak lame xjmpe...ade yg dh berkeluarga...ade yg bertambah ahli keluarga...aku gak le yg lone ranger...kalo ikutkan sedara belah mak aku ni, aku antara yg tua la...sbb mak aku anak yg sulung...so ramai sepupu2 yg lagi muda..tp dh berkeluarga...hhmmmm...

lepas mkn..kul 4 lbh bergerak pulang..seperti biasa..kalo dh kenduri kawin ni xsah la kalo xblk dlm keadaan basah disiram air...mmg xleh nk elak.."buah" tgn dr sepupu ngan mak2 sedara...nasib baik ade plastik sampah dlm keta yg aku spare utk tutup tingkap berlubang in case kalo hujan sblm sempat pasang cermin baru yg jd lapik seat...nk tggu sampai ke umah gigilnye xusah cakap la...dh la kena ke kuantan dl hntr mak sedara aku blk umah die...smpai umah dh kul 7 lbh..

ahad.....boboboobobobobboboobborrrrrriiiiiingggg

Klas hari ni berjalan mcm biase...mase free diisi dgn menyambung menghias klas darjah 1..memandangkan aku cume guru pembantu utk klas tu...so mood nk menghias tu xde la berkobar2 sgt...tmbhn lak bile tgk guru klas die sndiri xbrape nk menghias...xkn aku nk lebih2 lak kn...

lain2 mcm biase...khamis bwk budak lawan bola baling antara kelompok...hohoh...1st time nk ikut ckgu lain bwk budak...

sabtu kalo jd mesyuarat agung PIBG...hmmm....xdpt g k.l lg...

No comments:

Post a Comment