...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Sunday, May 9, 2010

...kesetiaan yang menghukum...

Dah agak lame gak la aku tidak menghasilkan n3 yg terbaru..terkini...lagi sensasi...(mcm la n3 sblm ni sensasi sgt..)..ape nk buat...bile ade cite nk tulis..mase lak xde...bile dh ade ms...cite lak yg dh ilang ditelan zaman...maka...terbantut la operasi penghapdetan blog ni...

dan hari ni...kalo ikut weekend biase aku ke k.l...time ni aku masih lg dlm perjalana pulang ke kampung halaman...tp mggu ni...sabtu dh kena blk sbb nk bwk mak aku g kenduri kawin sedara... xpe la...berbakti di hari ibu...aku pn ari khamis aritu dh ke k.l nye...sbb jumaat kn pahang cuti...so...lbh kurang ngn weekend biase la..3 hari 2 mlm di k.l..

lepas g knduri td..singgah kampung hntr mak aku...die nk tgk2 kn kebun getah yg dh lame x dijenguk..bakal 3,4 hari gak la die kt sane nnt...aku xleh la nk stay sbb esok nk skolah..sbrnnye boleh je klo nk berulang dr kg...tp kena gerak awal2 la..perjalanan memakan masa lbh kurang 45minit...dan msti pg2 aku akan berselisih dgn CBM sbb arah skolah kitorg bertentangan...(ape la yg panjang lebar aku mengexplain ni...)dipendekkan cerita...aku dh keseorangan kt umah ni..dan utk menghilangkan boring sambil melayan TV...ku gagahkan jugak mentaip n3 yg xtau ape isi penting nye ni...hentam saje lah labu....

bermula dgn xtvt awal bulan....30/4 - 2/5 aku ade Famili Day kat pantai Sepat, Kuantan,,,famili day ni utk famili belah mak aku...maka ramai la mak/ayah sedara...sepupu sepapat...anak2 sedara yg dtg...maklum la...adik beradik mak aku 11 org...mmg ramai le...itu pn xsemua yg dtg...weekend yg menggembirakan...lepak kt chalet tepi pantai...relax je...angin sepoi2 bahasa...deruan ombak yg mendamaikan...perrggghhh...besh...besh...next time blh la plan g bercuti tepi pantai...mmg heaven...xdpt nk share gmbr sbb lupe nk bwk kamera...

abis cite psl famili day...5/5 sekolah aku menerima kunjungan dr guru2 dan murid2 Pendidikan Khas SK Kem Terendak 2 Melaka..dan satu majlis telah diadakan...mcm sambutan ape lak...siap ade persembahan lagi...dan aku...kena jd MC utk bahasa inggeris...over tol la..GB nk MC conduct acara dlm dwibahasa...hmmm...

antara persembahan2 yg diadakan:




Hafazan surah oleh Adik Lokman, Johan Pertandingan Hafazan
Peringkat Negeri Pahang...Wakil Pahang ke
Pertandingan Peringkat Kebangsaan di Kuala Terengganu ujung bulan ni





Persembahan tarian oleh kumpulan tarian sekolah..





ni lak persembahan dari adik2 pendidikan khas





ni persembahan dari kumpulan koir sekolah



persembahan penutup...nyanyian lagu sekolah oleh semua yg buat
persembahan


rabu depan skolah aku ade hari terbuka dgn ibu bapa...utk bg buku rekod murid2..dgr cite timbalan pengarah mane ntah akan dtg..maka satu lg sambutan besar2an akan diadakan..dan sekali lg aku akan menjadi MC...hmmm...buhsan tol...mmg dh sign kontrek setahun jd MC...


...sekian...

2 comments:

  1. yoyo.. amat voges baju koir uuu.. baju pengawas ke?? smart a

    ReplyDelete
  2. a'a..bj pengawas..tp dh nk tukar..psni pengawas pakai bj kurung warna biru je...mcm bj pengawas skolah rndah aku dl je..dh xde pakai vest tu

    ReplyDelete