...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Sunday, May 30, 2010

...edisi cuti sakan...

Weekend ni memang ditunggu2...pertama2nye sbb weekend ni akan dihabiskan di Key Ell setelah 3 minggu aku mentidak ke sane...dan keduanye sbb weekend ni ade extra cuti...jumaat cuti hari wesak...jd total cuti adalah 3 hari...(kpd mereka yg berada di tgganu..tggu cuti extra lain la ye)


Cm biase...ari khamis lepas blk skolah..aku menggerakkan diri ke destinasi..lmbt sket la sbb lepas skolah ade klas tmbhn dl...xkisah la tu...weekend ni blh dikatakan weekend yg paling penuh dgn xtvt...klo nk cite nnt jd novel lak..to summarize it..aku cite sket2 la kt gmbr2 bwh ni..



Xtvt yg tiade dlm gmbr...

Khamis mlm:
dinner di restoren seafood kt bagan lalang..




Jumaat:

Window shopping kt Ikea

Lunch kt Chicken Rice Shop @ 1Utama

this is my feveret..Pai T..sggup order extra walaupun dh ade
2 dlm set nasi ayam tu..mkn kt sini pn sbb tetibe teringin nk mkn Pai T ni..
(plan asal nk try Wendy's..tergoda ngn gmbr yg si Bintang haplod dlm blog die)

Movie @ TGV "Prince of Persia" ~ mantopp

Downtown Cheras



Sabtu:

Klang
Operasi mencari sportrim...dan hasilnye...




ni rupe cover tayar yg aku br beli bulan lepas..




ni lak rupe tayar yg dh kehilangan penutupnye ...depan belakang lak tu...
geram tol...




hambik ko...aku tukar sportrim terus...
bnda yg aku xpernah terpikir nk buat pn pd keta aku ni..
amik second hand je..tp tetap nmpk mcm baru..




lunch @ Wendy's Sunway Pyramid (...finally...)



Si Bintang ~ do u recognize this?

sbb bnda ni la aku berusaha mencari Wendy's
komen: ok la...sbb aku xde la minat sgt kentang2 ni...saje nk mentry..



setelah bertahun2 x membeli buku cite...aku terpanggil lak
nk membeli novel ni..sbb org ckp bc buku lg best dr tgk cite
beli kt popular..dgn diskaun 15% sbb aku ade member's card


Ahad:
xtvt melepak dan merehatkan diri di rumah sebelum
kembali ke sarang



...sekian...

4 comments:

  1. sangat memenuhi aktiviti waktu lapang.. memang lawatan sambil belajar la kat KL kan???

    ReplyDelete
  2. hihohohoho...

    pertama nak komen PAI T...
    aku kan,, kan.. kan.... dengan laki aku memanggggg x terlayan pun dengan pai T tau dak? kitorng sanggup order ala carte nasi ayam dengan dengan kerabu mango je buat makan... kalau oder set yg ada paiT, sampai ke pai U pun kitorang x usik..

    inilah kot contradiction ko dengan aku selain aku x soka togeh la..
    heheh..
    wei, hang igt x kita makan dengan M nasi hayam kat tesco extra.. nasib baik kome ada nak menghabiskan pai T.


    kedua : ucapan tahniah kuucapkan kerana berjaya menelan juga baked potato chilli cheese... amacam? sodap x???

    ala.. lain la sikit dari mcd kfc kan... kan..

    sekian

    ReplyDelete
  3. lagi satu nani aku nk tanya - kenapa ada cheese yang x di bakarkan atas baked potato tuh..?atau, hang bubuh extra cheese..?

    ReplyDelete
  4. M: sekali sekala kena la mempelbagaikan aktiviti..kalo slalu same je bosan gak...smpai dh xtau nk buat ape..


    Aini: Ye...aku ingat lg ms tu...kalo M xde msti aku dpt mkn sume tu kan...ish...rugi tol....

    best la sket dr cheezy wedges kfc @ fries mcD sbb cheese die pedas sket...yg cheese potong2 atas tu aku pn xtau la...bkn mntk extra pun...lepas die kena isi potato yg panas tu br la die cair

    ReplyDelete