...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Monday, May 24, 2010

...yg xpernah menjadi n3...

ape agaknye yg xpernah menjadi topik n3 aku selama ni
kalo nk dibandingkan dengan n3 puan bintang...?



hehhhehee...



jawapannye...




bab2 makanan yg dimasak...




hohohohoh...


dan sebabnye adalah kerana...


aku ni bukannye rajin sgt memasak...(kepada sesiapa yg ade niat nk jadikan calon menantu tu ade ms lg utk pk smula...hahahaha) sejak blk sini boleh dibilang je brape kali je yg aku msk...bile tggal berdua je dgn mak aku kt umah ni...selera makan pn agak kurang..mak aku pun bknnye jenis mkn byk sgt..tmbhn lak byk bnda yg die xleh mkn...pantang itu..pantang ini...ayam..daging...udang..sotong...telur..sardin...mcm2 bnda yg xleh mkn atas faktor2 kesihatan...tapi aku?...pantang nmpk aje...heheheh..
bile dh mak aku dh xleh nk mkn mcm2...pilihan menu pun jd kurang..selera pun jd kurang la...mkn je la ape yg ade...
dan selalunye kalo hari persekolahan..bfast beli je @ mkn kt skolah...
and bile blk skolah mak aku dh siap msk lunch sekali utk dinner..
yg tinggal utk aku ialah msk air atau goreng kopok lekor utk minum petang...


tapi arini aku telah berjaya membuat




puding berkuah

ok la tu...bukannye 1st time buat pun..
atas permintaan mak aku yg teringin nk mkn..
so blk skolah td singgah kedai beli bhn2..& petang memulakan
operasi memasak..

dan mlm dh boleh mkn..sedap dimakan sejuk2

sekian...

dh alang2 buat n3 ni...selit2 kan la hadiah yg aku dpt
dr anak2 murid aku ms sambutan hari guru baru2 ni...




size @ price doesnt matter..
yg penting ingatan dr mereka..
time kasih semua


ni kasut sinderella...hadiah paling x disangka..
msti budak ni slalu tgk cikgu die ni asyik pakai
kasut yg same je...nasib baik saiz betul...heheheh



6 comments:

  1. ewahhhh ewahhh.... anak omak buat puding tu.... sampai kena request dengan emak baru nak buat er.. nak la sikit... nak rasa.... nak rasa...

    kedua : kasut cinderella tu ko dah pakai ker..?comey je.. tu meja sekolah ke meja rumah? ko tau x, aku pun ada tool box mcm tu.. tapi aku punya wana kuning (terpaksa pilih, no choice).. kira, ko punya lagi lawolah..

    ReplyDelete
  2. heheheh..menu yg special kena la tggu ade request dulu..mane leh buat slalu..asalnye mak aku teringin puding yg kakak aku buat tp memandangkan kakak aku xblk aku pun menvolunteerkan diri..

    kasut tu x pakai lg..itu meja kt umah aku...tool box tu aku beli kt giant kinrara..dah lame usha2..begitu convenient utk dibawa ke skolah...sume bnda ade dlm tu..gunting corak2 tu je yg xmuat nk letak.

    ReplyDelete
  3. agak2 kalo lelaki bawak tool box camtuh kacis ke????

    Aku x dan nak amik gambar adiah aku.. takpe la bawak ke tahun depan..

    ReplyDelete
  4. berapakah harga ko beli toolbox tu? aku beli kat giant jugak,giant shah alam... tapi ko nak tau x,, harga dia yg sebijik sapa lagi murah kalau beli kat bookstore okeh... geramm je aku tgk..

    tool box tu aku letak kat sekolah.. aku masih juga menggunakan pencil box lagi, sebab x payah bawak marker pen sekolah ni...
    blackboard maaaa...

    ReplyDelete
  5. M, kalo ko bwk toolbox cmtu g skolah sgt la superkaciskova...msti lg ramai budak suke..."Sir M yg suweeeeet...awwwww..." hahahaha

    harga die RM15.90. tp bkn dlm giant..ade jualan lambak kt gerai2 kt luar tu...itu le yg aku usung pg blk skolah...marker..stapler..pisau..gunting...stapler gun..ubat stapler...salotape..gam..pen..thumb tack..paper clip...hatta vicks dan plaster...memang lengkap...

    ReplyDelete
  6. Kacis ah!!! Esok gak aku carik!!!

    ReplyDelete