...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Monday, March 1, 2010

...back for good (i hope)...

SELAMAT TAHUN BARU!!!! .(..apakah??)

Hmmm....memandangkan ini 1st n3 aku utk taun ni...rsnye xsalah la nk start dgn wish mcm tu kan...heheheh...hentam sajelah labu....

Walaupun dh berkali2 ditegur oleh puan bintang supaya menghapdep blog ni...tp tahap kelayuan aku mengepost msh blm dapat disegarkan....org lain mungkin berkobar2 nk memulakan tahun baru ni...tp pd aku...tahun ni bermula dgn tersangat mendung...huhuhu...sekaligus menyebabkan aku kehilangan nur utk menaip ape2 dlm blog yg ala2 setia pd awalnye ni....

3bln berlalu dgn mcm2 cerita dan berita...tp memandangkan jam skarang dh menunjukkan pukul 12.30 a.m. & esok skolah...terpaksalah aku mempostpone dl lanjutan n3 ni...bak kata omputih...to be continued....

n3 yg pendek dan katik ini sekadar utk mengkhabarkan (pd siapa pn aku xtau la...sape2 yg sudi membaca la kot) bahawa aku akan kembali dlm area pembloggingan ini...walaupun bukan lah dgn cerita2 yg sensasi lagi kontrol basi...tp cukuplah utk berkongsi cerita dgn kengkawan yg jauh di mata tp sentiasa dekat di hati...

adios...

2 comments:

  1. akhirrrnya engkau menulis someting.. kukirakan keyboard mu sudah russaaakk...
    tidak rupanyaa....

    ReplyDelete
  2. utk entry seterusnya, berapa lama pulak kena aku tunggu..???

    ReplyDelete