...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Saturday, March 27, 2010

...you are my sunshine...

bile baca tajuk n3, msti la menggambarkan sesuatu yg menggembirakan..betul tak??kira betul la tu...(tp kalo matahari kat pekan ni xdenye menggembirakan sgt pn...panas terik..terbakar rentung hangus hangit dan segala yang seangkatan dengannya...huhuhuh)

So..ape la yang menggembirakan sgt tu? heheheh....tungguuuu.......

semalam mcm biase kelas hari jumaat dengan agak suam2 sbb mggu ni xblk k.l..sabtu patutnye ade klas tambahan tp ditukarkan ke mggu kedua bln dpn sbb ade program UPSR bahasa inggeris utk sekolah kelompok bandar. tiap skolah kena hntr wakil jd fasi. pttnye aku xyah g tp kena ganti cikgu BI skola aku yg xdpt g sbb die nk blk kelantan...suspen gak sbb kena ajo bdk2 skolah lain skali...tp xpe la...demi pengalaman...

aku dah mule menggambarkan hujung minggu yg membosankan...xde ape yg menarik utk dibuat...dan dalam kepala dah berkira2 nk redah je blk k.l esok pg lepas klas b.i tu...tp br je merangka2 plan utk esok hari...aku mendapat berita yg mengkezutkan...en.kontrek dah on the way ke kuantan...haa??? biar betul...!!!!

aku pun dengan xsenang duduk nk tggu blk skolah...loceng bunyi je terus start keta dan balik...sampai umah...siap2 terus gerak ke kuantan...jmpe kt kuantan je la...dtg umah nnt byk cite lak...hehehehe...

mcm xpercaya lak he's here in Kuantan...bawak pusing2 bndar kuantan..makan mee bakso feveret aku...melawat luar rumah je..(next time la baru msk umah ye...)..melawat skolah and g teluk cempedak...ptg dah kena balik k.l....walaupun masanye kejap je...(lagi lama jarak nk drive pg blk dari k.l ke kuantan) tp xpe la...it really made my day...

utk yg berkenaan...TQ sbb susah2 dtg dari jauh utk hanya 4jam...really really really appreciate it...sori sbb xjemput ke rumah..and both of us know why...tggu bile dh betul2 sedia nnt ye...xkn lari rumah dikejar...hohohoho...sedikit sebanyak hujung mggu aku dh bermula dgn sesuatu yg sgt2 xdisangka dan menggembirakan...

till we meet again soon...next weekend insya-Allah...

Sori la xde gmbr utk dishare bersama...gmbr sume pd tuan empunya kamera..

No comments:

Post a Comment