...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Monday, December 28, 2009

...Mari Menghitung Hari...

Sedar x sedar tggl seminggu je lagi cuti sekolah...Cam baru je lg bercuti2 m'sia..walaupn xsmpai suku m'sia pn yg aku pg...huhuhuh...ape nk buat...kegawatan ekonomi...duit pn cukup2 utk mkn je...itu pn disponsor...huhuhuhu...sadis tol la hidup...xpe la...2,3 bln je lg kena sengsara mcm ni..pstu..insya Allah dh kembali normal...

Rindunye hidup sebagai seorg yg berkarier ni...ujung bln masyuk...walaupn xde la byk sgt tp byk lebih le dr elaun KPLI yg aku dpt..at least ujung bln blh la berjimba2an dgn riangnya....tnpa perlu pk psl utang yg bertimbun..bkn sbb xde utang..tp sbb sumenye under control..skrg ni...totally out of control...adoi!!! udoh le cite psl duit & utang...buat xlalu mkn je..

Td br dpt call dr Kak Syida...die dpt Bera..rasenye xde la ceruk sgt..walaupun aku xpenah pg..tp berdasarkan maklumat yg aku dpt dr kakak aku yg br bertukar ke sane..die ckp Bera dekat gk la dgn bandar Temerloh..ade la sket civilization...aku?? xtau la lg...tggu 2hb ni br tau...itu kalo xde mane PPD yg call la. kalo x...blh la awal sket tau daerah..sabo je la...lmbt gile...nk marah lbh2 xleh...negeri sndiri..nnt kena tulah lak...huhuhuhu...ape2 pn...Tungguuuuuu....dh dpt tau daerah & skolah nnt akan aku buat BIG N3 special edisi Super Bumper Kembali ke Sekolah...hahahahah...cm majalah katun lak...till then...adios...

(ada pun x mampu la aku untuk menghaplod apa2 gmbar yg menarik utk menyerikan n3 aku ni,..sbbnye hidupku hanya di rumah...kalo ade gmbr pn hanya lah gmbr lemakku yg semakin tepu...huhuhuhu)

1 comment: