...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Thursday, August 20, 2009

...yang paling aku suke...

ape yg aku paling suke bile g sekolah?


a) Budak2nye kah?

b) Cikgu2nye kah?

c) GB & PK2 nye kah?


d) Kesemua di atas kah?


e) Bukan kesemua di atas kah?



Jawapannye...








coco snap yg berharga rm0.30 dan boleh didapati di kantin sekolah
(hanya boleh didapati dipasaran pada waktu balik) makcik kantin xnk jual awal2 sbb xnk bebudak buang plastik sampah merata2 sekolah. memandangkan aku balik lmbt sket dr bebudak, dan kompom la kala itu benda alah ni dh habis diborong dek bebudak..so, terpaksalah tiap kali abis rehat aku berusaha menyeludup benda alah ni dr kantin ke bilik guru..ni bungkusan yg ke-3 aku mkn arini. makan sambil menikmati dan mengenang kembali kenangan jaman2 sekolah dolu..huuhuhu..

2 comments:

  1. teruk betul teacher ni.. cikedis pun berebut dengan students.. hahah..

    hang kalau x dapat SLR macam M pun, kasik la clear sikit gambaq tu.. blurr je aku dengan qaireen tengok..

    ReplyDelete
  2. xleh bg clear sgt..nnt korg terliur..hohoho..batal puasa..ala...pasni dh xleh beli..bulan pose kantin tutup..akan ku cari kedai borong yg makcik kantin tu ckp..biar aku borong & bukak kedai sndiri..nyesal xbeli byk2 spare utk cuti ni..kn dh terbayang2..huhuhu

    ReplyDelete