...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Friday, August 21, 2009

...marhaban ya Ramadhan..

Masa berlalu Ramadhan pun tiba..memberi peluang kepada kita untuk meningkatkan amal ibadah dan pahala. Semoga segalanya diterima oleh Yang Esa. Marilah sama2 memuhasabah diri..renungi kembali jalan hidup yg telah dilalui..banyakkah lagi yang perlu diperbaiki..semoga tidak menyesal di kemudian hari.

Selamat Menyambut Ramadhan Yang Mulia.
Selamat Menunaikan Ibadah Puasa.

Sempena ketibaaan bulan yang mulia ini, sesuai sangat la kalo melayan lagu ni.



Ketulusan Hati



Sedihku, sakitku, ku terima

Ku rela ku pasrah jalanku

Ini suratan, aku di cuba


Demi rahmat Mu ku memohon




Ya Allah


Redhoi ketulusan hati


Ya Allah


Beri aku ketabahan


Ya Allah


Aku sanggup berkorban


Demi rahmat Mu, Ya Allah




Di dunia yang sarat cobaan


Ku mohon dosaku ampunkan


Ingin bahagia dunia akhirat


Turunkan rahmat Mu untukku







Lagu untuk drama Indonesia "Aqso & Madina



3 comments:

  1. yer.. ak geram sesangat pada empunyer blog ini kerana menyorokkan diri.. hampeh kau! ada blog x bgtau..

    ReplyDelete
  2. hehehe...jgn le mare..aku sedang dlm perbincangan dgn pihak pengurusan utk buat press conference pelancaran blog aku ni...hahahha...

    ReplyDelete
  3. PRESS CONFERENCE??? amboi.. hang igt hang artis ka?

    ReplyDelete