...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Sunday, August 16, 2009

...setiaku di sini...

Selepas berjam2..berhari2..berminggu2 dok berpikir..akhirnya..16.08.09..Hari ini dalam sejarah..aku mule melakarkan post yg pertama dlm blog ni. Mule2 nk create blog ni..bnda pertama yg memeningkan kepala aku ialah..ape ke jadahnye aku nk letak name blog aku ni?...pilih punye pilih..dan name yg bertuahnye..SETIAKU DI SINI..

Nape Setiaku Di Sini? Aku ni peminat fanatik Z.Z. ke sampaikan memilih tajuk lagu die sebagai nama blog aku? ntah le...xde la minat sgt..tp lagu tu mmg menusuk kalebu aku pn..maybe sebagai luahan perasaan blog ini kepada aku supaya akan sentiasa setia mencoretkan ape2 je la dlm blog ni..sesetianye aku dlm bab2 yg berkaitan dengan hati dan perasaan.
.cewah!!.bak kata org tue2...jgn hangat2 taik ayam je dh la...hohoho..

Ape2 pn...GAMBATTE!!! pada diri sndiri...dgn ucapan..Heppi Blogging



wajah gumbira org telah berjaya menerbitkan bibliografi sendiri.
hohohoho

1 comment:

  1. wah.. aku pun minat gak akak kening tu.. ZZ, lagu paling kacis, Syurga di hati kita, puncak kasih. apa tah lagi.. semua gara2 aku selalu dengar kakak aku yg pasang masa aku sekolah rendah dulu.. skrang ni dah xlayan sangat.. oh ya, lagu dingin kacis oh jugak.. huhuhu, motif menunjukkan wajah hepi?? kacis oh....

    ReplyDelete