...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Sunday, October 3, 2010

...dalam hati ada taman...

di sebabkan insiden hp ilang baru2 ni...abg ipar aku dengan selambanye telah memberikan gelaran br kepada aku..."budak yg dalam hati ade taman"....hahahaha...siot je...dan gelaran tu telah aku balas dgn tumbukan bertubi2 kt lengan die...sbb ms ckp tu die dok sebelah aku...kalo die dok depan aku kompom perutnye yg besar tu akan menjadi mangsa seperti kebiasaannye...hahahahah


ala...standard la...aku kan pompuan sejati...bile ade bnda sedih jd mesti la akan tangkap leleh...sape suruh ty mcm2 ms aku tgh emo2...huhuhuhuh...skrg lg nk gelakkan aku lak...sabo je la....yg penting...sekarang aku dh boleh tersenyum lebar \(^o^)/






ok ape kalo ade taman yg cantik mcm ni dlm hati...
sejuuuk je rs

No comments:

Post a Comment