...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Sunday, March 18, 2012

...the Galaxy...


Kalo dulu henpon paling glemer cik Norkiah...rata2 tgk sume org pakai cik Norkiah...tp sekarang ni dh tukar dh...mostly org akan gna Semakpon Samsung Galaxy...contoh paling dekat dgn aku ialah kt skolah...dr sekecik2 sampai ke sebesar2 samsung ade kt skolah aku...x caye? sorg ustazah pakai galaxy mini, 3 org ckgu pakai galaxy Ace..sorg teacher pakai galaxy s2...sorg ustazah lg dh tukar dr galaxy S ke galaxy Note...& sorg teacher lg pakai galaxy Tab....aku?? utk pengetahuan semua...utk kesekian kalinya aku pakai galaxy SL...bukan S...bukan S2....repeat...peat...peat....peat.......SL...

yea...aku tau model aku gna ni x brape dikenali ramai...sbbnye bile aku aku ckp galaxy SL org akan ala2 tercengang...ternganga molot...tergaru2 kepala...mcm aku salah sebut model henpon aku sendiri...helloo...aku xsalah sebut model yek...x caya...cuba google Galaxy SL I9003...itu le semakpon aku..

SL a.k.a Super LCD moncol ditengah2 kehangatan galaxy S dan S2...die ala2 galaxy S tp versi murah...sbb ms aku beli tu harga galaxy S dkt2 2k...tp SL 1.3k je...walaupun murah tp sgt puas ati...skrin clear gilos..plus tahan calar...so xyah risau tersagat kt mane2..tu yg sgt boleh dibanggakan.application tu pd aku mana2 galaxy pn sama je...pg je kt market...donlod...abis cite...tp skrg mmg dh susah nk jmpe SL ni kt pasaran..sbb xlama lepas SL kuar, ade lak S Plus...& S2...skrg ade lak Y ngn W...maka terus lenyap SL..

dh mcm blog sejarah lak....nway...utk tatapan...beberapa model galaxy yg ade...cr le ape bezanye...



Galaxy Ace



Galaxy S




Galaxy SL



Galaxy S Plus




Galaxy S2





No comments:

Post a Comment