...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Thursday, June 2, 2011

...aku yang froyos...hahahaha

dh lame aku xterpengaruh dgn gadget2 terbaru dan terkini yg berada dipasaran tp baru2 ni...mmbr kt skolah aku yg br lepas abis cuti bersalin telah kembali memulakan tugas di sekolah dgn Samsung Galaxy Ace yg baru..hadiah bersalin dr mak die uols....(bintang..ko dpt adiah ape?)...kalo cmni nye best dpt adiah bersalin..aku pn nak bersalin cpt2..tiap2 tahun pn xpe....hahahaha...bersalin baju je la...

berbalik kepada cerita...hadiah tu skali ngn menggantikan hp die yg hilang dl..so bile aku belek2 hp die...cm best je...aku mmg dh lame ade niat nk yg sentuh2 ni...dl ade sorg akak kt skolah tu penah ckp...gna la android..mmg best utk internet..tp aku yg buta IT ni mane la tau sgt mak jadah sume ni...alih2..bile hari2 dok sentuh2 hp member aku ni...dh jd terberkenan la plak..huhuhuhu...aku pn mengorek smula majalah eRing yg lama2 utk cr specs galaxy ni..bile baca2...cm best tu dh bertukar jd memang best la...kira2 budget...boleh kot...hohoho...dan...tanggal 27hb 5...beberapa hari selepas gaji...aku telah berjaya mengosongkan akaun bank ku utk ini....huhuhuhu



Samsung Galaxy SL
(atas sket dr Ace)

dgn harga....korg cari sendiri la


(sungguh froyos...hohoho)












pas ni maunye doblas taun aku xtukar hp...huhuhuh

1 comment: