...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Tuesday, February 21, 2012

...aku yg down gilosss....


& rsnye sepanjang 2 taun lbh ngajo ni, taun ni la 1st time aku rs down gile nk ngajo...bkn tu je...segala stress + tension + sakit jiwa + x brape nk ikhlas + tertekan dan segala perkataan yg seangkatan, seerti, sesinonim dgnnye...sumenye sbb klas drjh 1 aku tu...adoiii....mmg xleh blah tol la...klas tu xde la ramai sgt...25 org je...tp cuma 6 org je pompuan...balance nye lelaki..bayangkan je la bile klas yg ramai lelaki...tersangat la mencabar jiwa dan raga...

bile buat aktiviti berkumpulan atau game terlebih bising lak...bile ngajo mcm biase langsung xnk bg tumpuan...mmg mcm bercakap dgn whiteboard...hok lelaki dok main & ckp same sndiri..hok pmpoan blur nk m****s...jgn kn nk ckp dlm bi...klo terang dlm bm pn dok terkebil2 je bijik mata mcm aku ni ckp dlm bahasa planet pluto...huhuhuhhu

klas aku tu lak 3 hari sumenye ms ujung2...sehari je yg klas di awal2 pg...tu je la yg ok sket..sbb enjin diorg br nk start...

shreyas...ade ms aku mmg btl2 give up nk ngajo...ade ms just msk bg keje menulis sbb time tu je diorg diam sket....& ade ms bunyi loceng je terus aku keluar..dh xnk tggu lama lg...aku xleh nk bygkan mcm mane 9 bln akan dtg ni nnt...


Gambatte!!! (T____T)


1 comment: