...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Friday, February 3, 2012

...goodbye Michelle, my mentor...


taun ni msk taun yg ke-2 aku g kursus penutur jati ngn omputih tu..khamis br ni perjumpaan kitorg yg ke-2 utk taun ni...ms awal skolah aritu mentor aku, Michelle dtg cm biase & bgtau satu berita yg xbrape best...die dh nk brenti..sbb nk ikut husband die yg dpt keje kt australia..
rs xbest gak la die nk brenti sbb pd aku sepanjang setaun die jd mentor, die mmg best...sempoi & sporting gile...siap blh dok gossip2 lg...pastu slalunye klo die dtg aku akan ngajo 1 ms, die ajo 1 ms...syiok je...heheheh..31hb aritu last day die...die ade dtg nk bye2 kt kitorg..& bwk mentor br kitorn..pompuan gak..ingatkn nk la amik gmbr kenang2an...tp sbb ms die dtg tu aku ade klas, xkesampaian la...nway, ni je la antara gmbr2 mentor aku ms die buat co-teaching klas drjh 1 aku taun lepas...




hebat x anak murid aku?
bersemangat nk participate...hohohoho

No comments:

Post a Comment