...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Friday, June 4, 2010

...the to- list...

cuti skolah dh start...to-go, to-do and to-buy list dh lame menunggu...antara berjaya dilaksanakan @ tak je la nnt..


1. of kos la ke K.L

2. tukar cermin keta yg retak

3. cek bocor skali

4. tinted cermin

5. psg spoiler

6. survey kamus elektronik (besta @ eleksis?) @ pameran buku Mines



nmpk gayanye cuti ni program nk perabih duit je la yg lebih...hmmmmmm...

4 comments:

  1. 1- boleh tak hang tolong buang password yg kena type setiap kali aku nak komen blog hang ni??? M pun sama... buangg .. buangg...

    2- ohohohohooo..kete hang baru nak tinted ke?ker, nak tambah gelap lagi??

    3-besta mahal.. kalau hang beli yg 300 tu, standard upsr je vocab dia.. hari tu, ada Applle Tree buat promotion kat sekolh aku, murah gak.. 300+.. siap ada stylus lagi..
    cun jugak.. tapi skrin kecik sikit..

    sekian

    ReplyDelete
  2. 1. ade ek? aku pn xtau...hohoho...kalo betul ape yg aku buat td...lepas ni dh xde mntk password mcm ko ckp tu kot..try la...tp kalo aku post komen kt M xde lak die mntk ape2 password...

    2. baru nk tinted...tu yg ms pecah cermin aritu berderai sume abis atas seat...

    3. aku survey2 kt internet ade satu model besta ni dlm rm600++...klo promo blh dpt murah lg kot..siap ade 9 bahasa lain utk blaja..yg rm300 tu model hi-skor..mmg utk budak skolah..ntah la..aku pn br nk jinak2 bab kamus elektronik ni...tgk la nnt..

    ReplyDelete
  3. Yer..sayee.
    Saye dah buang permintaan password tuh.. dah lama dah sejak bintang suruh kat maktab perguruan Ipoh.... Terbina dengan megahnya...menjadi lambang .. lalalalal (baca dalam nada lagu maktab)- > lupa lirik

    ReplyDelete
  4. nani , jom shopping handbag.. jom aaa.. jom aaa.....

    ReplyDelete