...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Sunday, June 13, 2010

...edisi cuti sekolah...

ape xtvt korg cuti skolah ni? msti ade yg bz2 ngn klas tmbhn...ade yg bz2 mengemas rumah..menghabiskan masa dgn famili...dan mane2 yg ade duit lebih tu blh le bercuti2 malaysia...aku lak...mostly cuti aku diisi dgn 2 bnda...



1. berusaha menghabiskan novel Twilight dgn ditemani my eDward.
byk lg tu nk habis..

ade 2 bnda yg aku sedar..pertama...mmg byk bezanye bc novel ngn tgk movie..mmg la novel lg detail tp jln cite die pn ade yg xsame..esp part bella dpt tau psl edward tu vampire..dan yg kedua..byk lg yg aku kena improve to be a better English teacher.. mane x nye...bc sket refer eDward...bc 5,6 line lg refer eDward..mmg tepat dan sesuwei sgt la aku membeli edward ni..xpe la..it's never too late to learn..kan??



2. shopping...shopping...window shopping..door shopping....and more shopping

tp bukan sebarang shopping..beli brg2 skolah..yg brg2 bukan skolah pn ade gak...tp xyah share la...heheheheh..bile dh jd ckgu ni, tersangat la tempting nye bile nmpk bnda2 yg ade kaitan dgn skolah..msti tgn kiri tu gatal je nk kuarkan duit..xkira la g giant ke, tesco ke, popular ke, mph ke, hatta mr. DIY pn msti kepala ligat je mencari bnda2 yg ade kaitan dgn skolah..btw, aini, aku jmpe tool box sebijik mcm yg aku beli tu kt mr. DIY harganye rm9.50 je...hampes tol..nape la aku cr kt ctu dl...




"magic wand"
redup dan bintang msti dh xyah susah beli bnda alah ni kan..


styrofoam cutter...



pembaris yg ade byk2 corak (kebudak2an sungguh la)
memo box ngn highligher




memandangkan aku kena ajo klas tmbhn drjh 6 ngn SBT..
so kena la ade buku rujukan ni..



ade beberapa hari lg kt k.l ni sebelum blk Pekan...aku xtau la ape lg yg akan dibeli lepas ni...tulunnn....huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment