...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Sunday, January 15, 2012

...recovering mode...





permulaan tahun yg agak sembap..sbbnye awal2 lg dh dijangkiti virus demam..musim kot..sbb ramai gak yg aku kenal dpt penyakit mcm aku ni...tgh hari je bdn start menggigil2 ditambah dgn angin taufan & ujan lebat mencurah bumi...rs seram2 sejuk mcm ade entiti halus lalu kt belakang...bdn mule rs panas...& lepas telan panadol & tdo berselimut tebal dlm sejam...panas pn ilang...maunye xilang...abis lenjun 1 badan berpeluh..pstu msk waktu maghrib die buat hal lg...tu la rutin kesihatan aku selama 2 hari sbb blm smpt masuk ari ke-3 mak aku dh paksa g klinik...klo ikut kn aku, jgn hrp le...telan je la panadol yg ade...lepas berhabis rm35 utk ubat & kos rawatan yg xsmpai 2 minit, demam2 dh kurang...Alhamdulillah...



yang tinggal sekarang hanyalah sakit tekak..standard la tu...salah satu penyakit yg blh tahan susah nk ilang btl2...dan...telah berjaya memaksa aku utk minum air masak 8 gelas sehari..klo x, segelas sehari pn susah...huhuhuh...


sekian



p/s: masih mengumpul bahan utk n3 yg akan dtg....


No comments:

Post a Comment