...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Tuesday, July 26, 2011

...bile nk tukar...?

tu pn antara soklan feberet yg slalu org ty kt aku...nk tukar ape? boipren ke? no..no...no...
xde dlm Rancangan Malaysia ke-14 okay...

ekcelly psl bile nk tukar en.Wemeq..almaklum saje la..dh bertahun menjadi satu2 nye harta mahal yg aku beli...sekarang ni pn kn dh mcm2 keta yg keluar...mane ade perodua keluarkan kelisa lg... baik dr adik beradik...sedara mara atau pn kwn2...msti akan ade yg bertanya "bile nk tukar keta..beli la yg besar sket" awat nye? dh buruk sgt ke keta aku tu? tau la byk lekuk sane sini..tp masih gagah perkasa lagi la...hohoho

frankly speaking...aku mmg xde perancangan nk tukar kereta...smpai la abis byr nnt..klo dh abis byr nnt xtau lg la...mane la tau kot2 ade yg bermurah hati nk bg honda City kt aku ke...heheheh....sbbnye...


1. aku nk beli umah dulu. keta dh ade & masih boleh diguna pakai tu kire ok la. kumpul harta lain lak..

2. takat aku pakai sorg & utk bwk mak aku jln2 buat ape nk beli keta besar2..sedangkan kalo bwk budak bile ade program kt skolah lain pn aku leh sumbat 5 orang dlm tu...hohoho...(jgn tiru aksi ini)

3. paling aku suke sbb tersangat jimat penggunaan minyak nye...isi rm10 leh bwk smpai 90km..klo isi full tank rm60 leh pegi & blk Pekan-KL..keta korg yg mahal2 tu blh ke? hohohoh...xpe la....korg byk duit...xkisah la isi minyak mahal2...

rendah kata...(asyik pendek je) aku masih setia dgn Wemeq..byk kenangan pahit & manis bersama..merempit dr selatan ke utara...timur ke barat...menapak sbb abis minyak...tersadai tp jln sbb tayar pancit..sondol keta org...org sondol keta aku...hampir2 sondol orang..org sondol keta aku...baling taik atas keta (cilanat sungguh itu org)..mencedok air di dalam kereta...dan mcm2 lg la..xkisah la org lain nk pakai inspira ke...persona ke...gen2 ke...vios ke...rush ke...yg penting aku ade kereta...hasil titik peluh aku sndiri...xde sumbangsih dr sape2..syukur Alhamdulillah

tunggu la ade duit lebih nnt nk sambung operasi touch up and modifiy wemeq ku kasi jd mcm cooper lak...hohohoho...





br ku sedar ni la gmbr pertama aku ngn en.Wemeq
amik ms kt maktab
walaupun ms tu dh msk 4 taun kitorg bersama
sbb nye ade fobia sket klo nk bergambar dgn kereta ni
huhuhu...

No comments:

Post a Comment