...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Sunday, November 21, 2010

...aiming to have these...

sekarang ni aku dlm proses survey2 bnda2 ni...


sony T99
tp xsure lg..nk compare dgn model2 yg lain dulu







rollerblade
dh lame teringin nk beli tp sbb xpandai main..terpaksa lah lupakan niat tu
tp baru2 ni keinginannye dtg blk..lebih2 lagi sbb ade org yg offer diri nk jd tok guru





dan salah satu faktor yg mempengaruhi aku nk beli rollerblade tu..
katun "Cardcaptor Sakura"
cam best lak tgk die dok meluncur laju je skating..
boleh ke aku terrer mcm tu nnt?
ni kes mudah terpengaruh dgn katun la ni...hehehehe

3 comments:

  1. fuiiyyoo... aim x boleh tahan.. hang pi rembat SLR je la nani... bukan mahal pun, tapi kena kumpul gaji 3 bulan la... ambik yang terus puah hari 3k punya...

    at least GB hang bagi hang duty photographer atau pembuat doumentasi.. xlah asyik MC je..

    ReplyDelete
  2. uikss...SLR..yg biase ni pn xreti nk operate cmne nk gna hok canggih2 cenggitu

    lgpun rsnye xsemudah tu gb aku nk lepaskan aku dr jd MC..die lebih rela suruh ckgu yg amik gmbr gna kamera hp jd photographer dr suruh aku yg ade kamera canggih...hehehehe

    ReplyDelete