...ku masih lagi setia, biar pun takdir mencabar kita terpisah...ku masih lagi di sini berpegang teguh kalimah CINTA...

Saturday, November 20, 2010

Bile dh jadi cikgu skolah rendah...


kena la berjinak2 dengan majalah kanak2 ni...
xleh le asyik nk baca majalaha hiburan @ gossip2 semata



ni majalah Kuntum keluaran Nov/Dec 2010
yakni keluaran terbaru yg aku beli


aku pn xde la smpai menjadi pelanggan tetap...ade mase je bile ade bnda2 yg menarik utk jd bahan baru la aku merajinkan diri mengeluarkan rm2 utk membelinye..
dan untuk keluaran ni berita yg menarik membuatkan aku membelinye adalah artikel ni




"Kuntum Dalam Darjah"
mcm mane nk menggunakan majalah Kuntum sebagai ABM ms ngajo
ilmiah sket la kan...

tapi


yang sebenarnye....






mcm kenal je pompuan bj purple tudung putih tu...







hahahahaa..



dpt masuk majalah Kuntum pn jaaaadi la...





(poyos tol la n3 kali ini)


hahahahaha

4 comments:

  1. fuiiyyoo.. dah masuk beb.. hang tunggu turn sekolah aku no.. next year baru masuk.. heheh..

    p/s: Awat hang duduk depan no.. kurang tinggi ka??

    ReplyDelete
  2. heheheh...tu la program yg mengorbankan cuti hujung minggu ku...huhuhuhu

    hehehe...biase la...cmtu la kalo jd org yg cik mek molek ni...tp nmpk rendah tu sbb dok bawah stage. bkn la sbb terlalu rendah

    ReplyDelete
  3. ala hang ni .. awat hang x pakai heel atau wedges je pi skul? tengah muda remaja mcm hang ni la nak gaya lebih..

    kang jadik mcm aku terpelecok kang.. lagipun heel utk aku no good

    ReplyDelete
  4. sekolah koi jangan harap la masuk mane2 mags, tumpang glamer convent bukit nanas sajah

    ReplyDelete